Portal społecznościowy dla miłośników zwierząt

Witajcie


Jestem programistą oraz miłośnikiem zwierząt. Dość dawno temu wpadłem na pomysł aby napisać psi imiennik gdzie każdy mógłby wybrać imię dla swojego psa. Chciałem aby można było sprawdzać czy dane imię pasuje dla danej rasy, ale to było bardzo dawno i nie zrealizowałem pomysłu z uwagi na zbyt aktywne udzielanie się charytatywnie dla innych.

Jak to się mówi szewc bez butów chodzi.
 
Aktualnie charytatywna praca odeszła częściowo do lamusa, chciałbym zrealizować w końcu jakiś fajny projekt dla siebie od podstaw i tak sobie przypomniałem o imienniku, postanowiłem więc go zrealizować.

Jednak zaraz stwierdziłem że sam imiennik to za mało i w listopadzie 2018 roku rozpocząłem pracę nad portalem dla miłośników zwierząt.

Aktualnie działa system ogłoszeniowy, katalog stron, system artykułów, kilka dni temu zrobiłem możliwość tworzenia profili dla naszych pupili.

Dziś pracuję nad systemem polubień, profili Pupilaków ale dodatkowo postanowiłem uruchomić tego bloga.

Chętnie nawiąże współpracę z miłośnikami zwierząt, masz ciekawe pomysły, chciała/chciałbyś być pomysłodawcą portalu, napisz do mnie.

Komentarze